Zamówienia złożone na www.mps-akcesoria.pl wysyłane są w czasie podanym przy zamawianym produkcie. W przypadku płatności przelewem, od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
Czas doręczenia produktu przez Dostawcę zależny jest od wybranej formy dostawy.
Kurier – Korzystamy z usług kurierskich firmy Inpost. Wybierając tę formę dostawy gwarantujesz sobie doręczenie produktu do drzwi. Deklarowany czas doręczenia przesyłki oraz czas pracy kurierów podany jest na stronie dostawcy.
Paczkomaty Inpost – Paczkomaty to system skrytek pocztowych, umożliwiający odbiór przesyłek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zamawiając opcję dostawy „do Paczkomatu” wybierasz najdogodniejszą dla siebie lokalizację i odbierasz towar kiedy chcesz.
UWAGA! Ta forma dostawy obejmuje wybraną grupę towarów.
Poczta Polska – Przesyłki dostarczane są przez listonoszy w standardowym ich czasie pracy. W przypadku niezastania Odbiorcy w domu, doręczyciel pozostawi awizo, dzięki któremu możliwy będzie odbiór przesyłki w odpowiedniej dla danego regionu placówce Poczty Polskiej.
Odbiór osobisty w siedzibie firmy – Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym (telefonicznym lub mailowym) ustaleniu terminu i godziny odbioru.
Podczas odbioru zamówienia od Dostawcy, zalecamy zwrócić uwagę na stan opakowania doręczanej przesyłki. W przypadku widocznych uszkodzeń mechanicznych lub innych niepokojących zastrzeżeń do stanu opakowania - w tym zabezpieczenia - zalecamy odmówić jej przyjęcia. Jeśli zdecydują się Państwo na odbiór przesyłki, prosimy koniecznie sprawdzić jej zawartość. W sytuacji jakichkolwiek uwag co do stanu technicznego i wizualnego oraz kompletności odbieranej przesyłki trzeba bezwzględnie sporządzić protokół szkody. Niezbędnymi drukami dysponuje doręczyciel, który ma jednocześnie obowiązek poświadczyć stwierdzone nieprawidłowości.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego zamówienia, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody. W protokole należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru i opakowania, a następnie podpisany protokół przesłać do Sprzedającego na adres do korespondencji i/lub na adres do kontaktu mailowego.
Tabela opłat za dostawę | ||
---|---|---|
Dostawa poniedziałek - piątek | ||
Dostawca | Rodzaj płatności | Koszt dostawy zamówienia |
Poczta Polska | Przelew na konto | 15 zł |
Gotówka za pobraniem | 20 zł | |
Kurier | Przelew na konto | 18 zł |
InPost Paczkomaty | Przelew na konto | 12,99 zł |
Odbiór osobisty | Gotówka | 0 zł |